Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דברים מוזרים שעסקים הצליחו לבטח

בוודאי יצא לכם לשמוע ולקרוא לא פעם, כמה חשוב להתאים פוליסות ביטוח לצרכים של העסק שלכם. ובכן, יש כאלה שלקחו את העצה הזו כמה צעדים קדימה, והחליטו לרכוש כיסויים מאוד לא שגרתיים.

לפני שאתם רוכשים ביטוח עסק או מחדשים את הקיים, חשבנו שתיהנו להכיר את המקרים החריגים הללו.

הנה 8 דברים מוזרים עבורם בתי עסק רכשו כיסויים ביטוחיים.

בלוטות הטעם

 

זה אולי נשמע מוזר, אבל יש שפים שביטחו את בלוטות הטעם שלהם למקרה שיאבדו את חוש הטעם, או שהוא ייפגם. בסופו של דבר זה הגיוני, כי בלוטות הטעם של השפים הם אמצעי פרנסתם, ובלעדיהן הם לא היו יכולים ליצור את המנות הטעימות שגורמות ללקוחותיהם לחזור לעוד.

רגליים

רקדנים וספורטאים ידועים לרוב כמי שמבטחים את רגליהם, אבל האם ידעתם שיש עסקים שביטחו את רגליהם של העובדים שלהם? במקצועות בהם עומדים לפרקי זמן ארוכים, העובדים עלולים לסבול מפציעות שונות, וחלק מהמעסיקים מגינים על עצמם.

שיניים

אנחנו ממשיכים עם איברי גוף, אך זה יהיה האחרון. יש אנשים עבורם חיוך הוא נכס יקר ערך, ולכן מפורסמים מעולמות שונים מבטחים את השיניים שלהם מפני נזקים שונים. באופן דומה, עסקים כמו סוכנויות רוכשים ביטוח ללקוחות שלהם.

חטיפת חייזרים

למרות שזה אולי נשמע כמו משהו מתוך סרט מדע בדיוני, היו בעבר עסקים שביטחו את עצמם מפני אפשרות של חטיפת חייזרים. לדוגמה: בשנת 1987, חברה מפלורידה בשם 'סוכנות סנט לורנס' החלה להציע ללקוחותיה ביטוח חטיפת חייזרים, ומאז היא מכרה למעלה מ-30,000 פוליסות.

מזג אוויר גרוע

מזג האוויר יכול להיות בלתי צפוי, ועבור עסקים המסתמכים על אירועים בחוץ זה יכול להיות סיכון גדול. לכן חלק מהעסקים רוכשים פוליסות ביטוח המגנות עליהם מפני תנאי מזג אוויר קשים, כמו גשם, ברד או רוחות חזקות.

חטיפה

זו מחשבה מפחידה, אבל לאורך השנים הוא מספר עסקים שביטחו את העובדים שלהם מפני אפשרות של חטיפה. ביטוח מסוג זה פופולרי במיוחד באזורי סיכון גבוה, כגון אזורי מלחמה או כאלה עם שיעור פשיעה גבוה.

ביגפוט

אם אתם אוהבים יצורים מיתולוגיים, אולי יעניין אתכם לדעת שיש חברה שמציעה ביטוח שמגן מפני האפשרות להיתקל בביגפוט. אמנם הסיכוי להיתקל ביצור הזה הוא בלתי אפשרי עד קלוש (תלוי כמה דמיון יש לכם), אבל נחמד לדעת שאתם מכוסים לכל מקרה.

פרסים בתחרות

תחרויות נושאות פרסים הן דרך מצוינת ליצור באזז לעסק שלכם? אבל מה קורה אם מישהו או מישהי באמת זוכים בפרס הגדול? כדי להגן על עצמם מהנטל הכספי שכרוך בצורך לחלק פרסים יקרים, חלק מהעסקים עושים פוליסות ביטוח המכסות את עלות הפרסים.

כפי שאתם מבינים, אפשר לבטח הכל. אתם רק צריכים למצוא חברת ביטוח רכב שתספק את הכיסויים שאתם צריכים, ולוודא שאתם מסוגלים לעמוד בעלות הפוליסה. ברגע שתעשו את זה, תוכלו להיות שקטים ולהרגיש בטוחים הרבה יותר.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים