Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניתוח שאיבת שומן בבטן

Woman having lipolysis treatment at beauty salon, doctor examining belly

שאיבת שומן היא הליך להסרת שומן מאזורי הגוף.

השיטה כוללת הכנסת צינור עם ואקום בקצהו לאזור ויניקת השומן. ההליך נעשה בהרדמה כללית וניתן לבצע אותו במרפאת רופא או במרפאה, או בחדר ניתוח. המנתח יבצע חתכים קטנים בעור בסמוך לאזור המיועד לטיפול, או ישתמש בצינורות שאיבת שומן המוחדרים דרך חתכים קטנים. תמיסה משמשת כדי לסייע בפירוק השומן לפני שהוא נשאבת החוצה. ישנם שני סוגים של שאיבת שומן: 1) תת עורית: סוג זה של שאיבת שומן מסיר עודפי שומן שנמצאים ממש מתחת לפני העור שלך. זה נעשה בדרך כלל על אנשים שיש להם מה שנקרא "צלוליט" או "ירכי גבינת קוטג'." 2) קרביים: סוג זה של שאיבת שומן מסיר עודפי שומן
ניתוח שאיבת שומן בטן הוא הליך קוסמטי המסיר שומן מאזור הבטן וגם משאר חלקי הגוף. ההליך נעשה על ידי החדרת צינור דק הנקרא צינורית דרך חתך בבטן, ולאחר מכן שימוש בשאיבה כדי להסיר תאי שומן מהגוף. המנתח עשוי להשתמש בשאיבת שומן כדי להסיר עודפי שומן או עור לאחר ניתוחים אחרים, כגון מתיחת בטן או הקטנת חזה.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי להסרת שומן מגוף האדם.

המנתח ישתמש בכלי דמוי מחט הנקרא קנולה כדי לשבור את תאי השומן ולשאוב אותם מהגוף. הניתוח מבוצע באופן מסורתי עם הרדמה כללית, אך חלק מהמטופלים עשויים לעבור הרדמה מקומית. זה עשוי לקחת עד שעתיים עד להשלמת ההליך ויכול לעלות בין $1,500-$5,000 בסך הכל.
שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מהגוף. ההליך מתבצע באמצעות חתכים קטנים בעור.

ניתוח שאיבת שומן בטן הוא הליך כירורגי המסיר שומן מהבטן.

בהליך זה יבצע המנתח חתך בדופן הבטן ויסיר דרכו רקמת שומן. המנתח עשוי גם להסיר חלק מהרקמות שמסביב כמו עור או שריר כדי להיפטר מעודפי שומן. שאיבת שומן עשויה להיעשות על אנשים הסובלים מהשמנת יתר או שיש להם בעיות רפואיות אחרות הגורמות להצטברות יתר של שומן. ניתן להשתמש בשאיבת שומן לטיפול באזורים כמו הסנטר, הצוואר, הזרועות והשדיים. זה יכול לשמש גם כדי להסיר עודפי שומן מחלקים מסוימים של הגוף לפני הליכים מסוימים כמו ניתוח להרזיה בריאטרי (מעקף קיבה).
ניתוח שאיבת שומן בטן הוא הליך קוסמטי המסיר שומן מהבטן. ההליך יכול להיעשות בהרדמה כללית או בהרדמה מקומית עם סדציה. ניתוח שאיבת שומן בבטן משמש לעתים קרובות כדרך להיפטר מ"הצמיג הרזרבי" סביב קו המותניים שלך. זה יכול לשמש גם כדי לעזור להסיר עודפי שומן באזור הקיבה לאחר הריון, ירידה במשקל או גורמים אחרים להשמנה.

https://iposuction.co.il

תוכן עניינים

מאמרים נוספים