Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום בטיקטוק

Stylish trendy woman recording dance video for social media account on phone.

TikTok היא אפליקציית מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף סרטונים קצרים עם העוקבים שלהם.

האפליקציה נוסדה בשנת 2016 על ידי חברת ByteDance הסינית. TikTok היא אפליקציית מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף סרטונים קצרים עם העוקבים שלהם. היא נוסדה בשנת 2016 על ידי חברת ByteDance הסינית והיא כיום אחת מאפליקציות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר בעולם. ל-TikTok יש יותר מ-300 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, והפופולריות שלו גדלה בשנים האחרונות. הסיבה לכך היא שהאפליקציה מציעה דרך חדשה לאנשים לבטא את עצמם באמצעות קטעי וידאו קצרים, שאורכם בדרך כלל פחות מ-15 שניות. ניתן להקליט קליפים אלה באמצעות המצלמה הקדמית או האחורית בטלפון שלך ולערוך אותם באמצעות פילטרים, מדבקות, כתוביות טקסט ותכונות אחרות כגון מוזיקה או אפקטים קוליים.
TikTok היא אפליקציית וידאו והזרמה חיה פופולרית שקיימת פחות משנה. זוהי אפליקציה שבה אנשים יכולים לשתף סרטונים קצרים ושידורים חיים. החברה הצליחה להגדיל את בסיס המשתמשים שלה ליותר מ-200 מיליון משתמשים פעילים בפרק זמן כה קצר על ידי הצעת דרך חדשה להתחבר עם חברים, משפחה ומעריצים. TikTok הפכה לאפליקציית הבחירה עבור משפיעני מדיה חברתית שרוצים להתחבר לעוקבים שלהם תוך כדי תנועה. גם TikTok עושה את דרכו לאט אבל בטוח לתעשיית הפרסום. מותגים משתמשים בפלטפורמת המודעות של TikTok כדי לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם בדרך חדשה וחדשנית.

TikTok היא אפליקציית מדיה חברתית ליצירה ושיתוף של סרטונים קצרים.

הוא פותח על ידי חברת ByteDance הסינית. TikTok מדורגת בין האפליקציות שהורדות ביותר בחנות Google Play ו-Apple App Store. פרסום ב-TikTok הפך לאסטרטגיית שיווק חשובה עבור מותגים וגם עבור משפיענים מכיוון שזו דרך להגיע לקהל גדול בבת אחת. מותגים מסוימים הצליחו בפרסום ב- TikTok, בעוד שאחרים לא היו ברי מזל. לדוגמא, נייקי הוציאה לאחרונה קמפיין חדש בשם "Nike Dream Crazy" בעזרת המשפיענית קיילי ג'נר שיש לה למעלה מ-150 מיליון עוקבים באינסטגרם בלבד. הקמפיין כבר הניב למעלה מ-6 מיליון צפיות יומיים בלבד לאחר פרסום זה ביוטיוב. מצד שני, חברות מסוימות הצליחו פחות עם הקמפיינים שלהן מכיוון שהן לא השתמשו בסוג התוכן הנכון שיהדהד עם הקהל שלהן או שהן השתמשו ביותר מדי תוכן מבוסס טקסט במקום חזותי, כלומר
TikTok היא אפליקציית וידאו ומדיה חברתית שפותחה במקור עבור קהל סיני. מאז זה הפך פופולרי בארצות הברית. TikTok מאפשר למשתמשים לשתף סרטונים קצרים שלהם עם העוקבים שלהם. פרסום ב-TikTok שונה מפרסום בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית מכיוון שקשה יותר למקד לקהלים ספציפיים. TikTok אינו מאפשר מיקוד באמצעות נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין או התנהגויות, מה שעלול להקשות על מותגים להגיע לקהל הנכון. עם זאת, יש כמה דרכים שבהן מותגים יכולים לפרסם ב- TikTok. מותגים יכולים ליצור תוכן ממומן עבור הסרטונים שלהם על ידי שיתוף פעולה עם משתמשים אחרים או על ידי רכישת שטחי פרסום מ-TikTok עצמה.

TikTok היא אפליקציית מדיה חברתית המאפשרת לך לשתף סרטונים קצרים עם אחרים.

יש לו מגוון תכונות כמו מסננים, מוזיקה והתאמות אישיות שהופכות אותו לפלטפורמה מצוינת לפרסום. לאפליקציה יש 250 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, שזה יותר מסנאפצ'ט ואינסטגרם ביחד. TikTok מציעה למפרסמים את ההזדמנות להגיע לקהל היעד שלהם בסביבה שאינה רוויה כמו אפליקציות אחרות.
TikTok היא אפליקציית שיתוף וידאו שהושקה בשנת 2016. היא שווקה כאפליקציית מדיה חברתית לשיתוף סרטונים קצרים של עצמך. TikTok מבוסס על אפליקציית שיתוף הווידאו הפופולרית Vine ונקראה "אינסטגרם לבני נוער". החברה שמאחורי TikTok, Bytedance, הוערכה ב-75 מיליארד דולר ב-2018. פרסום ב-TikTok יכול להתבצע על ידי רכישת חבילת פרסומות מהחברה. הם מציעים חבילות שונות בהתאם לצרכים ולתקציב שלך.

מידע נוסף בנושא פרסום בטיקטוק אפשר למצוא אצל ניצן רונן שיווק דיגיטלי

תוכן עניינים

מאמרים נוספים