Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קידום ממומן

קידום ממומן

קידום ממומן הוא דרך חדשה לגייס כספים לפרויקט.

הפלטפורמה מבוססת על עקרון "כלכלת מתנות" ומשתמשת באסימונים כפרס לקידום פרויקטים.
קידום ממומן הוא חלק חשוב בכל קמפיין מימון המונים. המטרה של קידום ממומן היא להוציא את הבשורה על הפרויקט שלך וליצור באזז. הרבה אנשים חושבים שלא כדאי לבזבז זמן וכסף על שיווק כשהם כבר ממומנים. אבל יש כמה סיבות שבגללן אתה עדיין צריך לקדם את מסע הפרסום שלך. 1) אתה צריך להראות לתומכים פוטנציאליים שיש לך קהל עוקבים חזק ושאנשים רוצים את הפרויקט שלך, גם אם לא נשאר להם יותר כסף בתקציב שלהם. 2) אתה רוצה לוודא שאתה מגיע לכל האנשים שעשויים להתעניין במוצר או בשירות שלך, גם אם הם לא מתחייבים בסופו של דבר ביום הראשון.

קידום חברה ממומנת הוא היבט חשוב בכל עסק.

החברה צריכה להיות מסוגלת להוציא את הבשורה ולגרום לאנשים להשקיע בה. אחת הדרכים היעילות ביותר לקידום חברה ממומנת היא באמצעות שיווק באמצעות תוכן. שיווק באמצעות תוכן הוא כאשר אתה יוצר תוכן שיכול לעזור לייצר לידים והמרות עבור העסק שלך. סוג זה של אסטרטגיה הוכח כי הוא עובד שוב ושוב עם חברות שונות. הרעיון מאחורי האסטרטגיה הזו הוא שאם יש לך תוכן איכותי, אנשים יחזרו לעוד כי הם יודעים שהמידע שהם מקבלים יהיה בעל ערך. הם גם ישתפו את התוכן הזה עם החברים והמשפחה שלהם, מה שיכול לעזור להגדיל את טווח ההגעה שלך עוד יותר. הוכח כי שיווק באמצעות תוכן מגדיל את שיעורי ההמרה בעד 80%. זה גם עוזר להפחית עלויות,
קידום ממומן הוא מיומנות שניתן ללמוד ולתרגל. הצעד הראשון לקידום מוצלח הוא ליצור מסר חזק לפרויקט שלך. עליך גם לוודא שאתה משתמש בערוצים הנכונים עבור המסר שלך כדי להגיע לקהל הנכון. חלק זה יכסה כמה מההיבטים החשובים ביותר של קידום ממומן, עם דגש על אופן השימוש בערוצי מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם למטרות שיווק. בחלק זה נעסוק ב: • החשיבות של מסר חזק; • כיצד להשתמש בערוצי מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם למטרות שיווק; • כיצד למדוד הצלחה; • מהן עוד כמה דרכים בהן אנשים מקדמים פרויקטים במימון?

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להבין את קהל היעד שלך.

לאחר מכן, צור קריאה מושכת וברורה לפעולה. לבסוף, ודא שדף הנחיתה שלך מותאם לשיעורי המרות.
קידום הוא הפעולה של משיכת תשומת לב ציבורית למשהו, בדרך כלל במטרה למכור אותו. בחלק זה, נחקור כיצד נוכל לקדם את הפרויקט הממומן שלנו. הדרך הטובה ביותר לקדם פרויקט ממומן היא על ידי הקפדה על ערוצי המדיה החברתית שלך פעילים ומעודכנים. פרסום עדכונים שוטפים על ההתקדמות שלך ותכונות חדשות במוצר או השירות שלך ישאיר אנשים מעורבים ומעוניינים במה שיש לך להציע.

knockknock.co.il

תוכן עניינים

מאמרים נוספים