Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אינטרנט

Stylish trendy woman recording dance video for social media account on phone.

פרסום בטיקטוק

TikTok היא אפליקציית מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף סרטונים קצרים עם העוקבים שלהם. האפליקציה נוסדה בשנת 2016 על ידי חברת ByteDance הסינית. TikTok היא אפליקציית מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף סרטונים קצרים עם העוקבים שלהם. היא נוסדה בשנת 2016 על ידי חברת ByteDance הסינית והיא כיום אחת מאפליקציות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר בעולם. ל-TikTok יש …

פרסום בטיקטוק לקריאה »

SEO or search engine optimization concept

למה לשים לב כשבוחרים חברה לקידום אתרים?

מסקנות שיש לקחת בבחירת חברה לקידום אתרים. הגורמים הבאים: הניסיון של החברה בענף כמה לקוחות יש לחברה, אילו שירותים הם מציעים, עלות השירותים שלהם הנה כמה דברים שכדאי לזכור בבחירת חברה לקידום אתרים: האם יש להם את הניסיון והמומחיות עם התעשייה שלך? מה עלות השירותים שלהם? כמה זמן ייקח להם להשלים את הפרויקט (בהתחשב בטווח …

למה לשים לב כשבוחרים חברה לקידום אתרים? לקריאה »

קידום ממומן

קידום ממומן

קידום ממומן הוא דרך חדשה לגייס כספים לפרויקט. הפלטפורמה מבוססת על עקרון "כלכלת מתנות" ומשתמשת באסימונים כפרס לקידום פרויקטים. קידום ממומן הוא חלק חשוב בכל קמפיין מימון המונים. המטרה של קידום ממומן היא להוציא את הבשורה על הפרויקט שלך וליצור באזז. הרבה אנשים חושבים שלא כדאי לבזבז זמן וכסף על שיווק כשהם כבר ממומנים. אבל …

קידום ממומן לקריאה »

smiling young couple holding business card and using laptop together at kitchen table

כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא ייצוג דיגיטלי של העסק שלך. זה יכול להיות תיק עבודות מקוון, אתר אינטרנט, פרופיל מדיה חברתית או כל נוכחות דיגיטלית אחרת. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם חלק חשוב מהזהות המקוונת שלך והם מייצגים אותך בעולם הדיגיטלי. הם עוזרים לך לבנות אמון עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. למה להדפיס כרטיסי ביקור בבית זה רעיון …

כרטיס ביקור דיגיטלי לקריאה »

Digital search

האם צריך ידע מקדים לבניית נכס דיגיטלי?

חלק זה עוסק בתהליך בניית נכס דיגיטלי והידע הדרוש לו. בניית נכס דיגיטלי זו אומנות. זה דורש הרבה יצירתיות, סבלנות וידע. כדי לבנות אחת כזו בהצלחה, צריך לדעת איך לעצב אותה, איך לשווק אותה ואיך לתחזק אותה. אתה גם צריך לדעת מה קהל היעד שלך רוצה כדי שתוכל לספק לו את התוכן שהוא מעוניין בו …

האם צריך ידע מקדים לבניית נכס דיגיטלי? לקריאה »